معرفی بهترین موتورسیکلت‌‌های زیر 150 سی‌سی در بازار ایران

در معرفی بهترین موتورسیکلت‌‌های زیر 150 سی‌سی در بازار ایران قصد داریم به سراغ چند تا از بهترین و پرطرفدارترین موتورسیکلت‌های دارای انجین زیر 150 سی‌سی برویم، پس اگر به محصولات در این رده علاقه دارید، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

امروزه بسیاری از افراد به سراغ خریداری موتورسیکلت می‌روند. یکی از مهم‌ترین دلایل خریداری موتورسیکلت به جای خودرو این است که با افزایش جمعیت شهری، ترافیک خیابان‌ها نیز افزایش یافته و روند تردد خودروها کند شده است. پس منطقی است که برای سریع‌تر رسیدن به مقصد از موتور استفاده کنیم.

از طرفی دیگر، افزایش قیمت خودروها امر تاثیرگذار دیگری برای انتخاب موتورسیکلت به جای ماشین است. البته خوب است بدانید کمپانی‌های بسیاری در این روزها به ساخت موتورسیکلت‌‌هایی هم ارزش با خودروها پرداخته‌اند.

در هر صورت، اگر شما نیز یکی از طرفداران موتورسیکلت‌ هستید و به این فکر می‌کنید که با بودجه نه چندان بالا، یک محصول با کیفیت و با پیشرانه قدرتمند خریداری کنید، در جای مناسبی هستید.

اکنون بیایید به سراغ بهترین موتورسیکلت‌‌های 150 سی‌سی در بازار ایران برویم، در این لیست از محصولات یاماها و باجاج گرفته تا هوندا و بنلی همگی در اینجا حضور دارند. بنابراین بیایید به سراغ بررسی این مدل‌ها برویم و مشخصات هر یک را بررسی کرده و سپس ارزش خرید آنها را بیان کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین موتورسیکلت‌های 150 سی سی بازار ایران

یاماها Aerox 155

احتمالا با کمپانی یاماها آشنایی داشته باشید. یاماها یک شرکت معروف ژاپنی است که در طی این سال‌ها محصولات متنوعی را به این صنعت وارد کرده و طرفداران زیادی دارد. یکی از محصولات آن یاماها Aerox 155 است که با پیشرانه‌ای 150 سی‌سی ساخته شد. این انجین قادر به تولید قدرتی برابر با 15 اسب بخار و گشتاوری معادل 14 نیوتن متر است.

یاماها Aerox 155

علاوه بر آن، استفاده از تجهیزات جدید و مدرن به همراه کیفیت ساخت خوب باعث شده‌اند که با یک محصول درجه یک در این رده روبرو باشیم که افراد زیادی برای خریداری آن صف کشیدند. همچنین یاماها Aerox 155 به امکانات ویژه‌ای مانند نمایشگر 5.8 اینچی، پورت شارژ USB، چراغ‌های جلو و عقب از جنس ال‌ای‌دی و رینگ‌های 14 اینچی مجهز شده است.

هوندا CB 150R

پس از یاماها، به هوندا می‌رسیم که در بازار موتورسیکلت‌ها انقلابی به پا کرده است! این کمپانی یکی از مشهورترین سازندگان موتور در جهان است و از چندین سال پیش محصولات زیادی را به بازار عرضه کرد. اگر بخواهیم مدل معروف آن در رده 150 سی‌سی را به شما معرفی کنیم که تاکنون عملکرد بالایی از خود نشان داده است، هوندا CB 150R گزینه خوبی خواهد بود.

هوندا CB 150R

قدرت و گشتاوری که توسط این انجین تولید می‌شود به ترتیب برابر با 20 اسب بخار و 15 نیوتن متر است. حداکثر سرعت این موتور به 120 کیلومتر در ساعت می‌رسد که واقعا در این رده عالی بنظر می‌رسد. باک سوخت 8.5 لیتری، سواری راحت، کیفیت ساخت بدنه و صندلی راحت همگی از جمله سایر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند که موجب‌ افزایش ارزش خرید آن می‌شوند.

زونتس Z2 150

گذشته از یاماها و هوندا، زونتس Z2 150 نیز می‌تواند به عنوان یکی دیگر از بهترین محصولات در رده 150 سی‌سی در بازار ایران شناخته شود. البته انجین 155 سی‌سی آن به فناوری خنک‌کننده مایع مجهز شده که می‌تواند در آب و هوای گرم عملکرد خوبی داشته و موجب خنک نگه داشتن انجین در ترافیک شود.

زونتس Z2 150

این پیشرانه به ترتیب قدرت و گشتاوری برابر با 15 اسب بخار و 15 نیوتن متر تولید می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌‌توانیم به گیربکس 6 سرعته، باک بنزین 13 لیتری و کیفیت ساخت بالا اشاره کنیم.

بنلی TNT150

 بنلی یک کمپانی معروف ایتالیایی است که اکنون تحت حمایت کمپانی چینی جیلی قرار دارد. این شرکت موفق شده از مدت‌ها پیش قطعات خودروها را تامین کند و پس از آن به ساخت موتور روی آورد. حالا نیز می‌بینیم که محصولات متنوعی از این کمپانی عرضه شده است.

بنلی TNT150

یکی از منحصربفردترین مدل‌هایی که تاکنون در رده 150 سی‌سی توسط این شرکت تولید شده، بنلی TNT150 است. این مدل با انجین 150 سی‌سی خود می‌‌تواند قدرت و گشتاوری به ترتیب برابر با 12 اسب بخار و 11 نیوتن متر تولید کند. البته کمپانی سعی کرده با افزایش قابلیت‌ها، توجه علاقمندان زیادی در سراسر جهان را به این محصول جلب کند، برای مثال، استارت برقی از جمله این امکانات است که موجب می‌شود این مدل نه تنها در مسافت‌های طولانی ت گزینه‌‌ای مناسب تبدیل شود، بلکه در مسیرهای کوتاه‌تر نیز کاربرد خواهد داشت.

یاماها R15

همانطوری که در بالا نیز به آن پرداختیم، یاماها یکی از شرکت‌های توانمند در عرصه تولید موتورسیکلت‌ است و تاکنون محصولات بسیار کاربردی را وارد بازار کرده است. بازار کشور خودمان نیز در این بین حضور دارد. یکی دیگر از مدل‌های مهم آن که در ایران طرفداران زیادی دارد، یاماها R15 است.

یاماها R15

گیربکس 6 سرعته دستی به کمک پیشرانه 150 سی‌سی آن آمده تا عملکرد این محصول را در تولید قدرت افزایش دهد. این انجین قدرتی برابر با 19 اسب بخار و گشتاوری معادل 14 نیوتن متر تولید خواهد کرد. در نهایت، خوب است بدانید که باک بنزین 11 لیتری و استارت برقی از دیگر ویژگی‌های یاماها R15 به شمار می‌روند.

یاماها MT15

بله باز هم یک محصول دیگر از یاماها! یاماها MT15 یکی از بهترین مدل‌های نیکد با انجین 150 سی‌سی در ایران است که توانسته با قابلیت‌های فوق‌العاده خود توجه افراد را به خود جلب کرده و به آمار فروش بالایی دست یابد. این پیشرانه 19 اسب بخار قدرت و 14 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

یاماها MT15

طراحی این محصول بسیار خوب است و امکاناتی از جمله نمایشگر دیجیتالی، صندلی راحت و چراغ‌های از نوع ال‌ای‌دی دارد. همچنین ترمز دیسکی و ترمز ضد قفل آن را از یاد نبرید.

هوندا کلیک 150

هوندا کلیک 150 نیز مانند سایر محصولات بالا به یک انجین 150 سی‌سی مجهز شده است. کمپانی‌های داخلی بسیاری سعی کرده‌اند نمونه‌ای مشابه این موتور را که بنام طرح کلیک معروف هستند وارد بازار کنند. انجین هوندا کلیک 150 به یک سیستم خنک‌کننده مایع مجهز شده و می‌تواند 13 اسب بخار قدرت تولید کند.

هوندا کلیک 150

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌‌توانیم به کیلومتر شمار دیجیتال، چراغ‌هایی از نوع ال‌ای‌دی و پورت شارژ USB اشاره کنیم.

یاماها Nmax

انجین 155 سی‌سی یاماها Nmax نیز مانند تمامی مدل‌های بالا عملکرد خوبی در تولید قدرت دارد و سواری را بهبود بخشیده است. این پیشرانه قادر است 15 اسب بخار قدرت و 14 نیوتن متر گشتاور تولید کند که در رده خود بسیار خوب بنظر می‌رسد.

یاماها Nmax

صندلی‌ راحت، سواری عالی، استارت بدون کلید، کنترل کشش و ترمز ضد قفل از جمله ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند. در صورتی که می‌خواهید با بودجه مناسب یک محصول با کیفیت خریداری کنید، یاماها Nmax انتخاب خوبی خواهد بود.

باجاج باکسر

احتمالا شرکت هندی معروف باجاج را بشناسید! این کمپانی بخاطر طراحی ساده ولی با کیفیت محصولاتش مشهور است و حالا نیز می‌خواهیم یکی از پرطرفدارترین مدل‌هایش به نام باجاج باکسر را معرفی کنیم. این موتور هزینه نگهداری بالایی ندارد، پس می‌‌تواند به عنوان یک گزینه عالی در این رده به شمار رود.

باجاج باکسر

باجاج باکسر از یک باک بنزین 11 لیتری استفاده می‌کند، علاوه بر آن به یک انجین 150 سی‌سی مجهز شده که قادر است 12 اسب بخار قدرت تولید کند.

اس‌وای‌ام FX150

اس‌وای‌ام FX150 از کشور تایوان وارد بازار کشورمان شده و تقریبا محصولات زیادی برای افراد با انواع سلیقه‌ها و میزان بودجه مالی به ارمغان آورده است. اس‌وای‌ام FX150 طراحی خوبی دارد و پیشرانه 150 سی‌سی آن تنها قادر است 9 اسب بخار قدرت تولید کند.

اس‌وای‌ام FX150

پس خیلی نمی‌توانید بر گزینه سواری پرسرعت و هیجان‌انگیز آن اکتفا کنید، البته در بخش زیبایی‌شناسی، اس‌وای‌ام FX150 حرفی برای گفتن دارد.

یاماها XSR155

در نهایت، به آخرین محصول در رده 150 سی‌سی رسیده‌ایم. یاماها XSR155 کیفیت ساخت بالایی دارد و توانسته با طراحی ترکیبی مدرن و کلاسیک خود بر آمار فروش خود بیافزاید. پیشرانه 155 سی‌سی آن قدرتی برابر با 19 اسب بخار تولید می‌کند و گشتاور آن نیز معادل 15 نیوتن متر است. این قدرت به وسیله یک گیربکس 6 سرعته به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

یاماها XSR155

این مطلب را نیز بخوانید: ۱۰ تا از سریع‌ترین موتورسیکلت‌های زیر ۱.۳ میلیارد

یاماها درباره حداکثر سرعت یاماها XSR155 اینچنین گفته که این محصول قادر است بر چشم بر هم زدنی به سرعت 120 کیلومتر بر ساعت برسد. نظر شما درباره هر یک از این مدل‌های 150 سی‌سی موجود در بازار ایران که در این مقاله به آنها پرداختیم، چیست؟ آیا شما محصولات بهتری را در این رده می‌شناسید؟ لطفا نظرات خود درباره هر یک از محصولات را در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

موتور SYMموتور باجاجموتور بنلیموتور زونتسموتور هونداموتور یاماها
نظرات (0)
افزدون نظر