اسکوتر بوگاتی رونمایی شد

به گزارش پلاس موتو این اسکوتر بوگاتی (Scooter Bugatti) به ارزش 1200 دلار توسط شرکت آمریکایی Bytech International برای عرضه در بازار فرانسه طراحی و ساخته شده رونمایی شد.

مشخصات فنی اسکوتر بوگاتی

این اسکوتر علیرغم ظاهر معمولی که دارد، در آن از آخرین متد طراحی و مواد اولیه پیشرفته و درجه یک استفاده شده و همین مقوله باعث شده تا در مقایسه با رقبای خود از نظر کیفیتی و فنی چند پله بالاتر قرار بگیرد.

در بدنه این اسکوتر بوگاتی تاشو از آلیاژ منیزیم استفاده شده و همین مورد باعث شده که فقط 16 کیلوگرم وزن داشته باشد و قدرت تحمل وزن تا 109 کیلوگرم را داشته باشد. با کمک لاستیک‌های تیوپلس ۹ اینچی، باتری ۷۰۰ ولتی و 10 آمپرساعتی که دارد می‌تواند به حداکثر سرعت تقریبی ۳۰ کیلومتر در ساعت برسد و با شارژ فول شعاع حرکتی تا 40 کیلومتر را دارد.

مقالات مرتبط: اسکوتر برقی کویر X8

از دیگر موارد مزایای این اسکوتر سه حالت رانندگی آن به نام‌های اقتصادی، شهری و اسپرت نام برد. قرار است اسکوتر بوگاتی در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و آبی در بازار بفروش برسد. طراحی چراغ‌های LED جلو و عقب به همراه چراغ‌های راهنما جذابیت ویژه‌ای به این اسکوتر داده و مورد استقبال منتقدان در جای جای دنیا قرار گرفته است.

مقالات مرتبط: بررسی اسکوتر MAD برقی و تاشو کویر

نظرات (0)
افزدون نظر