اخباراخبار موتورسیکلت

یاماها R15M 2024 با ویژگی‌ها و امکانات فراوان به بازار می‌آید

اخبار خودرو

یکی از جدیدترین محصولاتی که قرار است به زودی وارد بازار شود، یاماها R15M 2024 نام دارد. این محصول با طرح فیبر کربن جدید، بخش ارتقا یافته دکمه‌ها و سوییچ، نورپردازی پلاک با چراغ‌های ال‌ای‌دی عرضه می‌شود. این موتور از طراحی R1 استفاده می‌کند، سازنده برای گرافیک جدید از بدنه کربنی R1M الهام گرفته است.

حاشیه طرح‌دار از کاپوت جلو، فرینگ‌های جانبی، پنل‌های عقب جانبی دیده می‌شود. علاوه بر طرح فیبر کربن، R15M با گلگیر مشکی‌رنگ، برچسب جدید روی باک بنزین و فرینگ جانبی به همراه چرخ‌های آبی رنگ متضاد با رنگ بدنه طراحی شده تا ظاهر اسپرت‌تری به موتور ببخشند.

قابلیت کنترل صدا و موسیقی و برنامه Y-Connect مخصوص گوشی‌های هوشمند که با موتور همگام‌سازی می‌شود، عملکرد آن را بهبود می‌بخشند. مدیر یاماها اظهار داشت که محصولات این کمپانی برای عملکرد خارق‌العاده خود شناخته می‌شوند و بخاطر طراحی چشمگیر و جذابشان توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

از همان سال 2008 که R15 به بازار آمد، عملکرد عالی و لذت سواری را برای مشتریان به ارمغان آورد. حالا پس از این همه سال مدل 2024 آن به بازار عرضه شده بدون آنکه تغییر خاصی در بخش فنی آن به وجود آمده باشد. پس با همان انجین ۱۵۵ سی‌سی تک سیلندر آب خنک روبرو هستیم که قادر است حداکثر گشتاور 14.2 نیوتن متر و حداکثر قدرتی معادل 18.4 اسب بخار تولید کند.

گیربکس ۶ سرعته با سیستم کلاچ کمکی استاندارد در این موتور حضور دارند. نمایشگر تمام دیجیتال TFTبا اتصال بلوتوث، سیستم کنترل کشش عملکرد خوبی دارند. نسخه ارتقا یافته یاماها R15M با طرح فیبر کربن با قیمت 208300 روپیه و نسخه Metallic Grey آن با قیمت 198300 روپیه به بازار می‌آید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

تبلیغ پایین مطلب

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اون‌ها رو دنبال می‌کردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با پلاس‌موتو آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده پلاس‌موتو حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!