اخباراخبار موتورسیکلت

مدل‌های TVS NTorq 125 و سری Race XP با رنگ‌بندی جدید عرضه می‌شوند

اخبار خودرو

کمپانی TVS اعلام کرد مدل‌های TVS NTorq 125 و سری Race XP با رنگ‌بندی جدید عرضه خواهند شد. یکی از دلایل این امر تغییر سلیقه مصرف‌کنندگان است؛ خریداران دوست دارند محصولات مینیمال و مدرنی را خریداری کنند، پس تعجبی ندارد که کمپانی دست به چنین تغییراتی بزند و بخواهد برای جلب توجه خریداران، ظاهر چند محصولش را تغییر دهد.

برای مثال، TVS انتورک 125 با رنگ‌بندی جدید خود که شامل آبی فیروزه‌ای، آبی و طوسی و… می‌شود، به بازار می‌آید. علاوه بر آن، TVS NTorq Race XP در نسخه ویژه مشکی مات معرفی شد. این نسخه عناصر مشکی‌رنگ فراوانی را در هم ترکیب کرده تا ظاهر جذابی به محصول ببخشد.

مطالب پایین را نیز بخوانید:

موتور TVS NTorq در این روزها حسابی محبوب شده است و به عنوان یک مدل مناسب جوانان شناخته می‌شود. در مدل Ntorq 125 همچنان از پیشرانه 124.8 سی‌سی با 9.3 اسب بخار قدرت و 7.8 پوند فوت گشتاور استفاده می‌شود.

نسخه NTorq Race XP با 10.1 اسب بخار قدرت و 7.9 پوند فوت گشتاور همراه می‌شود. این مدل از امکانات جدیدی برخوردار است که از جمله آنها می‌‌توانیم به اتصال بلوتوث، نمایشگر دیجیتالی، حالت‌های رانندگی دوگانه و چراغ‌های ال‌‌ای‌دی در جلو اشاره کنیم.

کمپانی سازنده اظهار داشته است که سعی دارد با آماده‌سازی یک پلتفرم جدید برای خریداران، تعهد خود را در این بخش نشان دهد. رنگ‌بندی جدید نشان از راهکاری مدرن برای تغییر در ظاهر موتورهای امروزی دارد. مدل‌های TVS NTorq 125 و سری Race XP با رنگ‌بندی جدید به ترتیب در قیمت 86,871 روپیه (1012 دلار) و 97,501 روپیه به فروش می‌رسند. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تبلیغ پایین مطلب

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اون‌ها رو دنبال می‌کردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با پلاس‌موتو آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده پلاس‌موتو حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!