اخباراخبار موتورسیکلت

تصاویر جدیدی از وسپا Primavera Batik منتشر شد

اخبار خودرو

همیشه مدل Primavera در بین محصولات وسپا به وفور مشاهده شده و حالا قرار است مدل جدید و ارتقا یافته وسپا Primavera Batik با انجین 125 سی‌سی به بازار بیاید. همه چیز از سال 1968 آغاز شد، زمانی که Primavera به عنوان یک مدل مناسب نوجوانان ساخته شد و با توجه به نوع طراحی‌، عملکرد خوب و قیمت مقرون به‌صرفه‌اش به یکی از محصولات محبوب در بازار تبدیل شد.

اکنون 56 سال از این داستان می‌گذرد و وسپا Primavera همچنان محبوب است. مهم‌ترین عواملی که باعث این امر شدند، شاسی قدرتمند و ارتقا یافته و انجین SOHC سه سوپاپ 125 و 150 سی‌سی هستند که عملکرد عالی را در بین این سال‌ها به ارمغان آورده‌اند.

این مطلب را نیز بخوانید: عرضه محدود وسپا 140 به مناسبت 140 سالگی Piaggio

وسپا Primavera پنجاه ساله یکی از موفقیت‌های امروز محسوب می‌شود و اصلا جای تعجب ندارد. نسخه مجهز به انجین 150 سی‌سی حسابی راحت و مطمئن است و می‌تواند قدرتی برابر با 12.8 اسب بخار و 9.5 پوند فوت گشتاور تولید کند. گیربکس CVT این قدرت را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

با توجه به تصاویری که از وسپا Primavera Batik جدید منتشر شده است، می‌توانیم چرخ‌های 12 اینچی آلومینیومی و ترمز دیسکی جلو 200 میلی‌متری را مشاهده کنیم. این ترمز عملکرد خوبی دارد و ثبات، فرمان‌پذیری و امنیت را به ارمغان می‌آورد.

طراحان Piaggio برای ایجاد تغییرات بیشتر در ظاهر این محصول از روکش باتیک استفاده کردند تا ظاهری منحصربفرد و ساختاری توسعه یافته را فراهم کنند. خوب است بدانید که توسعه این هنر در قرن 12 آغاز شد و در ابتدا برای خانواده‌های سلطنتی و مقامات استفاده می‌شد. باتیک طرح‌های مختلفی دارد و استفاده از آن در این محصول نیز جذابیت بالایی ایجاد کرده است.

جالب است بدانید که طراحان Piaggio در هنگام ساخت این روکش، توجه زیادی به احساسات مختلف مانند لذت، موفقیت، قدرت، طول عمر، احترام به فرهنگ‌ها و دانایی داشته‌اند و تمام این عناصر را با یکدیگر ترکیب کردند. ساختار رنگی در جلو و داخل تا کف موتور ادامه دارد. همچنین برای گرافیک و زیباشناسی بیشتر، صندلی‌ها با رنگ قهوه‌ای روشن طراحی شده‌اند که ترکیب جالبی با بدنه سبز موتور می‌سازد!

کمپانی هنوز قیمت مدل‌های باتیک را اعلام نکرده است، اما همینقدر می‌دانیم که این مدل در تعداد بسیار محدودی ساخته می‌شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تبلیغ پایین مطلب

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اون‌ها رو دنبال می‌کردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با پلاس‌موتو آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده پلاس‌موتو حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!